FAQ

Ik heb geen mail van Gaele ontvangen. Wat nu?

Als je de e-mail niet hebt ontvangen, gelieve dan je map voor ongewenste e-mail na te kijken. Als je onze e-mail ook daar niet vindt, gelieven ons dan te bellen op 02 899 04 68 (van maandag tot vrijdag van 9 u. tot 12.00 u. en van 13 u. tot 16.30 u.). Als je ons je naam en het e-mailadres geeft waarmee je zich hebt ingeschreven, controleren we onze database en versturen je de e-mail graag opnieuw.

Hoeveel zal ik besparen?

Dat hangt af van het huidige contract, het verbruik en het resultaat uit de actie. We doen er alles aan om een zo interessant mogelijk tarief aan te bieden.

Moet ik annuleringskosten betalen bij de verbreking van mijn huidige contract?

Dankzij de wet die in 2012 van kracht werd, hoef je niet langer verbrekingskosten te betalen, zelfs niet bij een vroegtijdige verbreking van je contract. Je moet wel altijd een opzegtermijn van 1 maand respecteren. Raadpleeg je factuur voor meer details. Let wel, deze regel geldt enkel indien je binnen de verbruiksnormen valt van maximaal 100.000 kWh gas en 50.000 kWh elektriciteit.

Waarom opteert Gaele voor een automatische overschakeling?

Gaele staat voor totale ontzorging. Wij houden de energiemarkt in het oog en analyseren deze voor jou en dit volledig kosteloos. Wij zullen jou voor iedere contractwijziging verwittigen. Er is absoluut geen verplichting om van leverancier te veranderen. Je hebt 14 dagen tijd om ons te laten weten dat je niet wenst in te gaan op het voorstel. Vind je het voorstel wel interessant, dan zal deze na 14 dagen automatisch gevalideerd worden. Zo hoef jij niet langer elk jaar, 2 maanden voor het eind van jouw contract, na te gaan of het voordelige tarief waarvan je genoot nog wel de interessantste optie op de markt is. Het grote aantal “slapende klanten” die jaren bij dezelfde leverancier blijven bewijst dat zoiets zeker zijn vruchten kan afwerpen. Net daarom is Gaele ontworpen: Om jou te dienen.Regel je toch liever alles zelf? Geen probleem, ook dit is mogelijk. Wijzig jouw keuze op jouw profielpagina na jouw registratie.

Wat is het verschil tussen Gaele en groepsaankopen gas en elektriciteit?

Groepsaankopen Gaele
Waarop is de prijsbesparing berekend? op de algemene marktprijzen op een specifiek moment op jouw huidige energiefactuur
Waarop is de prijsbesparing berekend? op één vast moment bepaald door de timing van de groepsaankoop wanneer het voor jou het voordeligst is om van leverancier te veranderen
Wat als mijn contract bij de energieleverancier afloopt? stilzwijgende verlenging door de energieleverancier. Deze verlengingsprijzen zijn veelal duurder dan je huidige energieprijzen nooit stilzwijgende verlenging: Gaele contacteert je en maakt voor jou een nieuw voorstel met een interessant tarief

Waarom registreren bij Gaele?

Zorgeloze leverancierswissel

Milieubewuste keuzes

Nooit meer stilzwijgend verlengd

Wist je dat …

Gaele voor totale ontzorging staat. Wij houden de energiemarkt in het oog en analyseren deze voor jou en dit volledig kosteloos. Wij zullen jou voor iedere contractwijziging verwittigen. Er is absoluut geen verplichting om van leverancier te veranderen. Je hebt 14 dagen tijd om ons te laten weten dat je niet wenst in te gaan op het voorstel. Vind je het voorstel wel interessant, dan zal deze na 14 dagen automatisch gevalideerd worden.

Zo hoef jij niet langer elk jaar, 2 maanden voor het eind van jouw contract, na te gaan of het voordelige tarief waarvan je genoot nog wel de interessantste optie op de markt is. Het grote aantal “slapende klanten” die jaren bij dezelfde leverancier blijven bewijst dat zoiets zeker zijn vruchten kan afwerpen.

Net daarom is Gaele ontworpen: Om jou te dienen.

Regel je toch liever alles zelf? Geen probleem, ook dit is mogelijk. Wijzig jouw keuze op jouw profielpagina na jouw registratie.

Betaal niet teveel omdat het “makkelijker” is en laat het beheren aan ons over, zonder enige kosten! Schrijf je snel in:

Aanhef *